środa, 18 września 2013

Żele pod prysznic Aromatherapy,energio firmy Palmolive


Coraz częściej sięgam po żele pod prysznic niż po mydełka. Niektóre mydła zbyt bardzo wysuszały powodując szorstkość. 
Zachwyciły mnie dwa piękne zapachy aromatherapy firmy Palmolive więc nie mogłam ich się oprzeć. Zapasik zawsze się przyda.


                                                       Palmolive Morning Tonic




Palmolive Absolute Relax



Przeważnie nigdy nie ryzykuje kupnem za jednym razem większej ilości tym bardziej mając pierwszy raz styczność z danym kosmetykiem. Moja skóra jest bardzo wrażliwa i niektóre zele powodują uczulenie.

       Plusy:
+ wygodne i przezroczyste opakowanie,butelka do dozowania
+ konsystencja żelowa dobrze spukająca się
+ doskonale się pieni, przez co jest bardzo wydajny
+ intensywny piękny zapach, który umila kąpiel ( nie utrzymuje się na skórze długo)
+ nie podrażnia skóry
+ skóra jest gładka i miękka w dotyku 
+ przystępna cena

Minusy:
- nie nawilża skóry, ale tez nie wysusza mi to nie przeszkadza i tak po każdej kapieli używam balsam.

500 ml cena 12.90



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten fioletowy żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam obu, ale nie przypadły mi do gustu
    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja je lubię, szczególnie fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie te żele ,zapach przepiękny a to mnie najbardziej porywa :)! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się kocham w ayurituel energy;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe żele, bardzo lubie Palmolive. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam akurat tej serii z tej firmy, ale chętnie bym wypróbowała;)
    Również zostaję i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.