środa, 23 października 2013

1 urodzinki bloga + wyniki rozdania


Moi Kochani dzisiaj mój blog szminko mania obchodzi pierwszą rocznicę istnienia. 
Rok temu założyłam go z impulsu i od razu stał się dla mnie ważną częścią mojego życia. 
Dziękuje Wam wszystkim ze chętnie do niego zaglądacie i komentujecie.


Zgłoszeń było 123
Losów 315


Nie przedłużając rozdanie urodzinowe wygrywa……



Gratuluje zwyciężczyni 

                                                
Postanowiłam nagrodzić drobnym upominkiem niespodzianką jeszcze jedną osobę, która przez ten rok dzielnie komentowała wpisy na moim blogu i tez zgłosiła się do rozdania a jest nią…..


Dziewczyny już pisze do Was maile z prośbą o dane do wysyłki.

W tym szczególnym dniu najchętniej nagrodziłabym każdą z Was, ale niestety nie jestem w stanie. Zatem już planuje kolejne rozdanie więc wypatrujcie cierpliwie.







27 komentarzy:

  1. Abyłam tak bliskoo..
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Nika ma farta ostatnio :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapraszam na małe rozdanie do mnie ! :) http://land-of-bliss.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, bardzo się cieszę :) I gratuluję drugiej osóbce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Tobie rocznicy a zwyciężczyniom wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję pierwszego roczku i oczywiście zwyciężczynią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla Twojego bloga i gratki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ;) Chciałabym wręczyć Ci nominację ”Liebster Blog Awards” , za trud włożony w prowadzenia bloga. To świetna okazja do bliższego poznania się w społeczności blogerek . Wystarczy odpowiedzieć na 11 pytań. Szczegóły znajdziesz tutaj : http://lusia88.blog.pl/2013/11/09/liebster-blog-award/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku : ) i zwyciężczyni rozdania

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.