wtorek, 8 października 2013

Szybki efekt świeżości z suchym szamponem Radical


Suchy szampon używam sporadycznie. Nigdy nie wiadomo, kiedy może się przydać. 
Rożne są sytuacje gdzie nie jesteśmy w stanie pozwolić sobie na umycie głowy np. w czasie długiej podróży, pobyt w szpitalu czy po prostu dodać objętości oklapniętej fryzurze. Dlatego wolę na wszelki wypadek taki kosmetyk mieć w kosmetyczce.

Suchy szampon Radical od firmy Farmona


 Od producenta:

Szampon w prosty i szybki sposób oczyszcza skórę głowy oraz włosy pomiędzy myciami.
Skrobia kukurydziana pochłania nadmiar sebum oraz zanieczyszczenia. Ekstrakt ze skrzypu polnego i aloesu wzmacnia włosy oraz zapobiega ich przetłuszczaniu


 Zalety:

  • szybkie i łatwe użycie, aplikowany przez dozownik w sprayu 
  • odświeżone i czyste włosy w kilka minut
  • unosi włosy u nasady dodając im objętości
  • zawarty w nim ekstrakt roślinny zmniejsza łojotok
  • nie pozostawia białego osadu
  • przyjemny ziołowy zapach pozostający na włosach 
  • nie uczula

Wad nie zauważyłam


Poj. 150 ml cena 10 zł




11 komentarzy:

  1. Póki co używam Batiste i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo pozytywów o nim słysze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty Radical jakoś mnie nie przekonują po tym, jak użyłam serum, które mało co pomagało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam produktu tego typu, ale bardzo by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego typu produktu a czasami by się przydał w awaryjnej sytuacji. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt jest tani nie używałam go a gdzie go kupiłaś ?

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sporadycznie używam Isany lub Batiste ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory nie przekonałam się do tych suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego kosmetyku jeszcze nie miałam okazji poznać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.