sobota, 16 listopada 2013

Kolejny produkt firmy misslyn + dwie współprace


Pisałam Wam już o nowej marce Misslyn, którą ostatnio odkryłam. Testowałam błyszczyk do ust Rich Color Gloss, który pozytywnie mnie zaskoczył. Możecie o nim poczytać TUTAJ

Kolejny kosmetyk to lakier do paznokci Misslyn nail polish. On niestety mnie bardzo zawiódł.

Od producenta:
Zapewnia wysoki połysk i długo trwały efekt.
.
Plusy:
  •  duży wybór kolorów
  • ładny intensywny kolor nadający połysk
  • wygodny pędzelek 
Minusy:
  •  wodnista konsystencja
  • potrzeba trzech warstw by nie było zbyt widocznych prześwitów i smug
  • szybko ścierający się na końcówce płytki paznokcia.
  • przy trwałości niecałych 2 dni nie jest wart tej ceny
  • dość długo schnie 

10 ml cena 20 zł

Ostatnio dotarły do mnie dwie przesyłki.

Ruszyła 5 edycja Programu Współpracy z Blogami marki Bingo Spa – jestem troszkę rozczarowana, bo nie wyobrażam sobie jak mam wystawić rzetelną recenzję na podstawie próbek.



- 1x Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA
- 2x Serum kolagenowe uda posladki brzuch
- 2x Koncentrat cynamonowo - kofeinowy z papryką
- 1x Krem na cellulit i rozstępy

 Drugą przesyłką jest Książka Kamila Janickiego ”Upadłe Damy II Rzeczypospolitej” z wydawnictwa „ Znak”. Dostałam ją w ramach spotkania blogerek, które odbędzie się 14 Grudnia w Przemyślu– Jestem w trakcie czytania i powiem szczerze ze bardzo mnie wciągnęła.



                                            Jaki kosmetyk z firmy Misslyn byście mi poleciły?





12 komentarzy:

  1. BingoSpa na maksa przesadza z tymi próbkami. Jak na ich podstawie napisać rzetelną recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor lakieru śliczny!
    No z tymi próbkami bingo spa to naprawdę ciężko wystawić opinię na temat kremu użytego 1 dzień :0
    kochana mam prośbę o kliknięcie u mnie w Sheinside będę bardzo wdzięczna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jazda z tymi próbkami..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, żeby BingoSpa wysyłało próbki ;/ Mi napisali, że dostałam się do grudniowej edycji i jak też wyślą mi próbki to odeśle je z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbki w ramach współpracy? Dobre! ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier ma śliczny kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi próbkami przesadzili...
    no ale w tej edycji sprawdzali statystyki i blogom mniej popularnym wcisnęli saszetki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bingo Spa pojechali po bandzie.... :/ i jeszcze wysłanie próbek nazywają współpracą, a to dobre. Jestem w niemałym szoku!
    A lakier śliczny, typowo jesienny. Żałuję, że nie mam dostępu do tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że lakier nie spełnił Twoich oczekiwań, kolor piękny, idealny do jesiennych stylizacji. No a o współpracy na podstawie próbek ... lepiej się nie wypowiem ... po prostu odesłałabym im to z odpowiednim komentarzem ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny kolor :) gratulowałabym współpracy ale te próbki nie wiele mają chyba z współpracą wspólnego. Coś skomentowali a propos próbek ?

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.