sobota, 7 grudnia 2013

MARION Spray prostujący włosy


Szukałam szukałam i w końcu znalazłam odpowiedni kosmetyk ujarzmiający moje niesforne włosy przy okazji chroniąc przed wysoka temperaturą.

                                                           Spray prostujący włosy




Od producenta:




 Plusy:

  • mała poręczna buteleczka z atomizerem, który bardzo dobrze rozpyla.
  • ułatwia prostowanie prostownicą
  • miły owocowy zapach długo utrzymujący się na włosach
  • nie powoduje przetłuszczania włosów 
  • likwiduje puszenie
  • nadaje połysk
  • nie obciąża włosów
  • niska cena
  • chroni przed wysoką temperaturą

 Minusów nie posiada.


Zabieram się za kolejny kosmetyk firmy Marion a jest nią Mgiełka chroniąca włosy przed wysoką temperaturą. Ciekawa jestem jak się sprawdzi.

 Poj. 130 ml cena 8 zł





9 komentarzy:

  1. Nie potrzebuję ochrony przed wysoką temperaturą, ale za tę cenę chyba wypróbuję dla samego zapachu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam kiedys taki tylko czerowny- smierdzial i sklejal wlosy...nie bylam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od jutra zacznę testować ten czerwony.

      Usuń
  3. Ja mam proste włosy, szkoda, że nie wymyślą czegoś takiego jak spray kręcący włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, nie widziałam go jeszcze u siebie w drogerii w której są produkty marionn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że się sprawdził :) Mgiełki chroniącej przed wysoką temperaturą używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam czerwonego i sobie chwalę szczególnie zapach :) Tylko czemu w minusach masz napisane, że jest doskonały dla Twoich włosów? To przecież wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.