czwartek, 16 stycznia 2014

MARION Termoochrona, Mgiełka do włosów



Witajcie po długiej nieobecności, dziś recenzja kolejnego kosmetyku firmy Marion.

Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury



 Od producenta:


 Sposób użycia:


 Skład: 



 Moja opinia:

Bardzo lubię produkty firmy Marion, ale mgiełka zdecydowanie nie sprawdziła się na moich włosach.  Kosmetyk znajduję się w czerwonej plastikowej buteleczce z dobrze rozpylającym się atomizerem. Zapach piękny i intensywny, długo utrzymujący się na włosach. Stosowałam ją na włosy suche przed każdym prostowaniem. Jeśli chodzi o ochronę nie zauważyłam efektów spalonych kosmyków, lecz niestety włosy są szorstkie i sklejone a po za tym bardzo szybko się przetłuszczają. Włosy są matowe i bez połysku.
Na pewno już jej nie kupię. Zdecydowanie wole spray prostujący włosy i  przy nim pozostanę.

Poj: 130 ml cena 8.50








14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy jej nie używałam ale dziękuję za ostrzeżenie:) trzeba szukać innych specyfików chroniacych włosy przed wysoką temperaturą prostownicy:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie sprawdził , bardzo chciałam go kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ale także nie zauważyłam żadnych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie zużywam drugie opakowania i ja jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tę mgiełkę i w sumie używam jej tylko czasem przed suszeniem włosów. Ciężko mi zauważyć czy działa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze warto przeczytać ostrzeżenie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ją uwielbiam! Włosy po niej mam mięciutkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musiałabym go wypróbowac, mimo, ze nie przyjaxnię się zawzięcie z suszarką czy prostowicą

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, ale wydaje mi się, że nie chroni włosów najlepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji wypróbować i już raczej to się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zrezygnowałam z prostowania, ale gdybym miałą użyć tej mgiełki to raczej nie byłabym zachwycona sklejaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ten produkt i mnie się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko prostuję włosy tylko na specjalne okazje i właśnie wtedy również używam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.