poniedziałek, 24 lutego 2014

APIS Optima Jedwabiste mleczko do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem



Cześć

Dziś króciutko o moim ulubionym mleczku do ciała firmy Apis Optima. To moje drugie opakowanie. Pierwsze dostałam na zlocie podkarpackich blogerek w Lipcu i od tej pory wracam co jakiś czas kiedy moja sucha i szorstka skóra woła o pomoc. 


                                                  


Od producenta:




                                                

 Zalety:

  • tuba z wygodnym korkiem do dozowania bardzo ułatwia aplikacje
  • przyjemna chłodząca konsystencja szybko wchłaniająca się
  • skóra odpowiednio nawilżona, odżywiona i jedwabiście gładka
  • idealny po depilacji nóg łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia
  • ładnie delikatnie pachnie
  •  wydajny
 
 200 ml cena 18.40 

                                       Kosmetyki Apis kupicie w Sklepie internetowym oraz w drogeriach


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się ,że chłodzi.Lubię takie kosmetyki,ale o tym nie słyszałam.I jaśmin bardzo mnie przekonuje do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką chłodzącą konsystencję to lubię w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką chłodzącą konsystencję to lubię w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi wstyd, że ja moje lipcowe dopiero niedawno otworzyłam, używałam kilka dni i zostało w domku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaśmin w połączeniu z zieloną herbatką całkowicie do mnie przemawia:) Na lato byłby dla mnie idealny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. CIEKAWY KOSMETYK,MUSI PACHNIEĆ ŚLICZNIE!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.