sobota, 8 lutego 2014

Lakier miss X



 Witajcie

Czytając dużo pozytywnych opinii na temat lakieru miss X  natychmiast go kupiłam.
Najbardziej spodobał mi się kolorek nr 21. 

 Plusy:
  • mała zgrabna buteleczka a zarazem bardzo wydajna
  • piękny intensywny kolor
  • dostępna duża gama kolorystyczna
  • nie barwi płytki paznokcia
  • idealne krycie z dwoma warstwami
  • błyskawicznie schnie i nabłyszcza nie potrzeba dodatkowych preparatów Top
  • trwałość  4 dni
  • łatwo i szybko się zmywa
  • cena

Minusy:

  • pędzelek jest zbyt krótki
  • konsystencja lejąca


Dostępny w drogerii Sekret Urody
8 ml cena 6.90










                                                              

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o nim słyszę :) Kolor ma przecudny! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale na pazurkach prezentująsięślicznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery tej firmy za trwałość połysk i kolor;):) Przepiękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten kolorek - jest śliczny :) Jeju, jakie masz cudowne paznokcie ♥ Moje wszystkie się połamały :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny lakier :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach .Klasyczna czerwień zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor prezentuje się pięknie :)
    obserwuje i czekam na wiecej postów ;)

    http://lalilobloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.