środa, 26 lutego 2014

JOKO pressed blusher



Witajcie!

Dziś chce Wam pokazać Róż prasowany JOKO cosmetics nr j5.




                                            

Od producenta:

Prasowany róż o kremowej konsystencji pozwala na naturalne wykończenie makijażu i zapewnia świeży wygląd. Umożliwia podkreślenie kości policzkowej oraz optycznie wymodelowanie kształtu twarzy.














 Zalety:


  • szczelnie zamykany w czarnym kompakcie zdobiony złotymi  literami

  • miękka równo rozprowadzająca się konsystencja

  • intensywny perfumowany zapach, który nie ulatnia się po nałożeniu

  • delikatne połyskające drobinki nadające naturalny efekt rozświetlenia

  • długo utrzymuje się na twarzy nie potrzeba poprawek w ciągu dnia

  • nie robi plam

  • wydajny wystarczy malutka ilość nałożona na pędzel


Wady:


  • brak lusterka w opakowaniu


5g cena ok 19 zł



20 komentarzy:

  1. szkoda, że nie dałaś efektu na buzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale niestety na zdjęciach kolor na buzi wyszedł inny niż w rzeczywistości.

      Usuń
  2. Wygląda przepięknie na zdjęciu :) z joko mam tylko puder spiekany i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak wygląda na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolor, ciekawa jestme, jak na twarzy wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor niestety :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ale inny kolor. Na razie przymierzam się do recenzji, ale jeszcze nie do końca wyrobiłam sobie opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja róż owszem i posiadam w kosmetyczce ale nijak nie potrafię go używać:( Dlatego w temacie wiele nie powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny odcień, z tego co piszesz wynika że dos ciekawy i opłacalny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przypadł mi do gustu odcień i jestem jego ciekawa:) ale najpierw wyczerpie zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie inny odcień by się nadał :)
    dużo dużo plusów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ma niemal jak bronzer. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie chyba ten odcień byłby za ciemny, ale sam produkt mnie ciekawi choć od jakiegoś czasu uwielbiam sypkie pudry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę ciemny wygląda. I zastanawiam się skoro jest miękki, to czy się nie osypuje podczas aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wcale się nie osypuje z czego jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  14. Mi chyba ten zapach nie przypadłby do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam jeszcze nigdy kosmetyków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za taką cenę to nic tylko brać ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego różu jeszcze nie miałam. Muszę się za nim rozejrzeć, bo bardzo lubię kosmetyki Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten róż wygląda super, szkoda że nie pokazałaś na twarzy jak wygląda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.