piątek, 7 marca 2014

Współpraca z Marion



Bardzo się cieszę ze udało mi się zakwalifikować do testowania kosmetyków firmy Marion. Dziś dotarła do mnie przesyłka w której znajdowało się:


                              Oczyszczająco - nawilżająca terapia do włosów i skóry głowy Hair Detox

 

Maseczka regenerująco-ujędrniająca


                                              Błyskawiczna odżywka intensywnie nawilżająca 
                                                                 Płyn utrwalający fryzurę

 
                                       Profesjonalna mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca


                                                     Bibułki matujące z pudrem mat express 


                                                      Dołączony również był bardzo miły list:

 


                                     
Zabieram się za testowanie, a Wy co znalazłyście w swoich dzisiejszych przesyłkach?

 

12 komentarzy:

  1. miłych testów :) i gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez otrzymalam :-). Gratki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy. Zaciekawiły mnie bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!!! Do mnie też dzisiaj dotarła przesyłka od Marion i to bardzo podobna w składzie do Twojej;)
    No to testujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A do mnie nie dotarło.:( Odżywka jest fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mam w kolejce ten do utrwalania fryzury ;) Czekam na jego użycie i zobacze jak sięspisze !: D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dzisiaj dostałam przesyłkę od firmy Marion :)
    Życzę miłego testowania i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! bardzo ciekawa paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zestaw kosmetyków :) Miłego testowania :)

    Zostałaś na moim blogu nominowana do zabawy Liebster Blog Award :) Zapraszam :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-kolejna-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.