wtorek, 15 kwietnia 2014

Duet od Garnier Ultra DOUX Żurawina i olejek arganowy



Szampon i odżywka   sprawdziły się na moich suchych zniszczonych i koloryzowanych włosów, które ciągle narażam na suszarkę i prostownicę. Szampon i odżywka od razu przykuł moją uwagę kusząc swoją szatą graficzną na której widoczne są moje ulubione owoce żurawiny. 


Od producenta:
Odkryj szampon i odżywkę Garnier Ultra DOUX z olejkiem arganowym i żurawiną , stworzony specjalnie aby odżywiać i chronić Twoje farbowane włosy.
Szampon i odżywka Garnier Ultra DOUX z żurawiną i olejkiem arganowym zawiera olejek arganowy znany ze swoich właściwości odżywczych i ekstrakt z żurawiny, która ma właściwości przeciwutleniające i ochronne. Szampon i odżywka ma kremową konsystencję, która nie obciąża włosów.


                                                            Moja opinia o szamponie:


  • zgrabna butelka zamykana na klik

  • gęsta lepiąca konsystencja

  • intensywny owocowy zapach

  • doskonale się pieni i spłukuje

  • nawilża

  • włosy są czyste i pełne blasku

  • nie powoduje łupieżu

  • eliminuje szybkie przetłuszczanie się włosów

  • chroni kolor włosom farbowanym

  • niska cena 8 zł 400 ml 



 
  • buteleczka zamykana na klik, stoi na głowie dzięki czemu jej zawartość można zużyć do końca

  • bardzo rzadka konsystencja

  • włosy nie plączą się i łatwo rozczesują

  • nie obciąża włosów

  • włosy stały się jedwabiście gładkie, lśniące i pełne koloru

  • nie powoduje szybkiego przetłuszcza włosów( jak po niektórych odżywkach)

  • wygładza moje gęste i niesforne włosy i ułatwia prace prostownicy

  • zniewalający owocowy zapach długo utrzymuje się na włosach (intensywniejszy niż szampon)

  • niska cena 8 zł 200 ml


                         Jaki jest Wasz ulubiony duet w pielęgnacji włosów?





7 komentarzy:

  1. Kurcze muszę go wypróbować !! ;) ja ost. zakochałam się w Baleowym duecie z czerwonej pomarańczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten szampon i odżywkę i bardzo przypadł mi do gustu:) Jak narazie jestem wierna szamponom i odżywkom z Nivea jak dla mnie są najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Garnierki powodują łupież więc już nie ryzykuję.Ale to moja skóra głowy już taka dziwna że dużo jej przeszkadza.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez powodował łupież szampon od Garnier, ale ten Fructis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ani razu duetu z Garniera i mnie nie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Garniera mam aktualnie taki zielony szapom , Fructis i nawet fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam tego dodającego objętość z drożdżami i byłam zadowolona, ale włosy mi się do niego przyzwyczaiły i przestał tak fajnie działać. Troche sie obawiam, że z tym byłoby podobnie...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.