środa, 30 lipca 2014

Dermika Maseczka przed randką Oczarowanie



Jestem oczarowana tą maseczką piękności.





 Od producenta:
 
Nowoczesna, szybko działająca maseczka z rewitalizującą glinką, o bardzo delikatnej konsystencji poprawiająca koloryt i promienność cery. Działa relaksująco i nawilżająco, usuwa objawy zmęczenia i stresu. Daje natychmiastowy efekt wygładzenia skóry, dzięki czemu wygląda ona ładnie i świeżo, a makijaż utrzymuje się w doskonałym stanie przez wiele godzin.

SPOSÓB UŻYCIA:
Maseczkę należy nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu i mniej więcej po 10 minutach zmoczyć palce i kolistymi ruchami wykonać delikatny masaż twarzy. Następnie zmyć pozostałość wodą.


Plusy:


  • ładny lekko perfumowany zapach

  • gęsta konsystencja dobrze się rozprowadza, nie spływa z twarzy, szybko zastyga

  • przedłuża trwałość makijażu, nie potrzeba już bazy

  • twarz wygląda na rozjaśnioną i wypoczętą

  • skóra jest gładka jak po peelingu

  • saszetka starcza na parę razy

  • skóra jest nawilżona

  • czuć ze skóra jest zrelaksowana


Minusy:


  • trochę trudno się ją zmywa


                             A jakie są wasze wrażenia po tej maseczce?


8 komentarzy:

  1. Ciekawa maseczka ;D Ale przed randkami to ja nakładam tylko sprawdzone ;D cobym później nie musiała odwoływać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaryzykowałam i nie żałuje:) Polecam

      Usuń
  2. Tej nie znam a maseczek używam nagminnie.
    Brzmi i wygląda to ciekawie ,przyjrzę się jej bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczarowanie - chwytliwa nazwa.. ;)
    Nie miałam jeszcze nic z Dermiki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy nie miałam jeszcze żadnej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi świetnie! Zaciekawiłaś mnie nią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale chyba nie polubiłabym się z nią skoro jest ciężka do zmycia :)
    nowy wygląd jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.