piątek, 11 lipca 2014

Ziaja, krem pod oczy i na powieki przeciw zmarszczkom











Od producenta: 







olej z liści pietruszki, prowitamina B5 (D-panthenol), witamina A, witamina E



Moja opinia:
 
Kremik znajduje się w podłużnej tubce o pojemności 15 ml Konsystencja jest żelowa w kolorze białym.

Plusy:


  • prosta aplikacja
  • nie podrażnia i nie powoduje łzawienia oczu
  • delikatny mało wyczuwalny zapach
  • dokładnie nawilża (mam skłonność do bardzo suchej skóry wokół oczu)
  • tani i wydajny
  • lekko napina skórę
  • szybko się wchłania
  • rozjaśnia dzięki czemu moje obrzęki pod oczami nie są już tak bardzo widoczne

Minusy:


  • nie likwiduje drobnych zmarszczek 



15 ml cena 7 zł




10 komentarzy:

  1. Cieszy mnie fakt, że potrafi nawilżyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam czegoś fajnego pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle nie używam systematycznie żadnego kremu pod oczy, chociaż by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tego żelu ,ale bardzo lubie kosmetyki ziaji

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym kremikiem i ja nie miałam styczności :) Ale fajnie, że dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam i jakieś tam działanie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozjaśnia - już ma u mnie plusa ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.