wtorek, 12 sierpnia 2014

Ados, Mr Nail, lakier do paznokci



                           
Od producenta:
 
Gama wysokiej jakości lakierów do paznokci opartych na nowoczesnej formule tworzącej na nich wysoko połyskową bazę utwardzającą. Specjalny skład lakierów zapewnia ekstra przyczepność emalii do płytki paznokcia, a także idealne, mocne krycie bez smug już przy pierwszym malowaniu. Każdy z odcieni lakierów nadaje paznokciom intensywną, głęboką barwę a także efekt lśniącego, mokrego połysku bez użycia preparatu nabłyszczającego. Lakier natychmiastowo wysycha i długotrwale utrzymuje się na paznokciach.

nr 100









 nr 97







 Plusy: 
 

  • gęsta konsystencja nie rozlewa się na skórki

  • dostępny duży wybór najmodniejszych kolorów

  • błyskawicznie schnie mimo grubych warstw

  • długo utrzymuje się na paznokciach bez odprysków

  • łatwo się zmywa

  • duże wydajne opakowanie


Minusy:


  • pędzelek mimo ze jest ukośny nie ułatwia nakładania

  • potrzeba dwóch grubych warstw by ładnie krył


8 ml cena 5 zł






10 komentarzy:

  1. oo matko 100 jest cudowna, zauroczyłam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minusy nie są jakieś znaczne ! Więc chętnie bym się skusiła ;) A na Twoich pazurkach oba prezentują się spektakularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki, chociaż chyba ten niebieski bardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te lakiery, zwłaszcza podoba mi się błekit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki świetne, szkoda, że niestety z małymi wadami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten błękitny kolor wygląda niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten niebieski jest bossski <3
    klikajcie w linki, bardzo proszę.
    obiecuję że się odwdzięczę klikaniem, komentarzem lub obserwacją.
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.