wtorek, 30 września 2014

Nowa ozdoba do łazienki od sklepu Akatja.pl

W mojej łazience dominuje kolor niebiesko - żółty z wzorkami na ścianie. Tym razem postanowiłam przyozdobić spłuczkę.

                                                     


Naklejka do łazienki nr 20-30x25 cm. Wykonana jest z matowej samoprzylepnej foli dostępna w różnych kolorach i wzorach

                                                  



Moja naklejka przyklejona jest już 5 tygodni myta wilgotną ściereczką jak dotąd nie zauważyłam żadnych wad.


Koszt mojej naklejki to 15 zł. Tą i inne piękne naklejki nie tylko łazienkowe dostępne są w Pracowni dekoracji http://akatja.pl/ naprawdę warto tam zagadnąć.






5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję dziś pisać o naklejkach od tej firmy przetestowałam przykleiłam i jestem bardzo zadowolona :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na Bloga :)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.