sobota, 25 października 2014

Moje jesienne wieczory ze świecami od Fabryka świec Light

Witajcie

W porze jesienno - zimowym chętnie zapalam świece. Te przywiozłam z blogerskiego spotkania w Dębicy.




Pierwszy to cudowny Lampion parafinowy do której można włożyć zapachowe wkłady. Rozświetlony lampion daje przyjemne i ciepłe światło.




                                                           

                                                                          WYMIARY:
ŚREDNICA: 10 cm

Druga to świeca walec koronka 60/80 w kolorze fioletowym z białą aplikacją. 
Nadaje piękny efekt po zapaleniu.




                                                          

    WYMIARY:

WYSOKOŚĆ: 8 cm
ŚREDNICA: 6 cm


Pachnący komplecik w który wchodzą 4 świeczki zapachowe votiv a'4 Świerk do palenia w szklance. Piękny leśny zapach roznosi się po pomieszczeniu.




                                                              


  Czas palenia ok 9 godzin
Wysokość: 50 mm
Średnica wkładu: 35 mm

 Dzięki  fabryce świec nastrój w moim domu jest bajeczny. Świece tej firmy możecie kupić TUTAJ



Kochani w poniedziałek na blogu ruszy małe rozdanie urodzinowe. Zapraszam


13 komentarzy:

  1. świetne są te świeczki....bardzo lubie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam świeczki w jesienne wieczory, te prezentują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna na świeca z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je mam:) pięknie i długo pachną...i są idealne na jesienne wieczory i do domowego SPA:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świeczki :) Śliczne masz te szklaneczki na te świece votiv :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się boje palić świec - mam fobię pożaru. Ale lubię mieć kilka ładnych na gwiazdkę np. choineczki na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć takiej paczuszki ze świecami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkie świeczki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.