poniedziałek, 20 października 2014

Olej Arganowy 100% - recenzja

Cześć kochani

Dziś podzielę się z Wami opinią Oleju arganowego jaki otrzymałam od Manufaktury Aptecznej.


Od producenta:
Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen. Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem.
Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu.
Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą.
Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry.
Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania.
Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.







Moja opinia:

Olej znajduje się w ciemnej buteleczce dodatkowo zabezpieczony folią. Nie czuć żadnego zapachu dzięki czemu wiadomo ze w 100% jest naturalny. Konsystencja oleista lekko żółtawa po krótkim czasie wchłania się w skórę. Wielką zaletą jest dodana do produktu pipetka co bardzo ułatwia wydobycie oleju.

Olej stosuje na:

TWARZ - ze względu na moją mieszaną cerę olej stosuje na noc natomiast w dzień mieszam go z kremem. Buzia gładka jak aksamit i co najważniejsze zauważyłam lekkie wyrównanie kolorytu.

CIAŁO - koi podrażnienie suchej skóry  zwłaszcza po goleniu silnie nawilża i odżywia. Skóra jest gładka i delikatna. Stosuje go tylko na noc ponieważ pozostawia lekki film na skórze.

WŁOSY -  raz w tygodniu nakładam na skórę głowy i włosów po 30 minutach myję włosy szamponem. Stają się mięciutkie i łatwo się rozczesują. Regularne nakładanie na same końcówki  chroni włosy przed rozdwajaniem. Nadaje połysku.

DŁONIE I PAZNOKCIE - przez codzienne stosowanie zauważyłam sporą poprawę w kondycji moich paznokci przestały się łamać i rozdwajać. Zmiękcza skórki. Skóra dłoni przestała być szorstka.

Mój olej już powoli się kończy i już planuje zakup następnego ponieważ takie cudo zawsze powinno się mieć.



        Kochani zapraszam Was na stronę Manufaktury aptecznej oraz na profil FB

                          A jakie są wasze opinie o tym olejku?






8 komentarzy:

  1. Olejek arganowy mam i używam głównie do ciała i włosów. Ale z Manufaktury jeszcze u mnie nie gościł. Duża butelka więc i wydajność większa, muszę w końcu się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy wręcz kochają olej arganowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam olej arganowy, ale z Etji i nakładam na włosy i całkiem ok się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ,bardzo lubie ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię olejek arganowy, a ten jest chwalony prawie przez wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię go używać zwłaszcza na włosy i do paznokci / do całych dłoni również/ :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.