niedziela, 30 listopada 2014

Upominki z Blogerskiego Spotkania Podkarpackich Blogerek cz.2

Kochani jak już wiecie tydzień temu w piątek byłam na Spotkaniu Blogerskim. 
Dziś pora na relacje upominków.
                                                                  
                                                               Glazel Visage


                                                                 Miraculum



                                                            LEMAX Kosmetyki


                                                            Corine de Farme


                                                              Forte Sweden


                                                                 NIKWAX


                                                            Luxury Paris


Wszystkim sponsorom bardzo dziękuje. Recenzje kosmetyków niedługo pojawią się na blogu.




6 komentarzy:

  1. Udanego testowania ;* Ja jeszcze na swoją paczkę czekam :) Spotkanie było jak najbardziej na + :) Pozdawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.