piątek, 5 grudnia 2014

Pyszności od Excellence

Odkąd przywiozłam go ze spotkania blogerskiego w Dębicy razem z mężem bardzo go polubiliśmy.

Smak nas oczarował Polska Malina
                                                   

Od producenta:
Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek nie kapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.
Moja opinia:
Syrop zamknięty z szczelnej puszce z korkiem który bardzo ułatwia nalewanie

                                          



Doskonały nie tylko do picia z wodą , ale tez do trunków w naszym przypadku doskonały do piwa. Idealny do domowych imprez z przyjaciółmi. Jest gesty i słodki.



Chciałam wypróbować dwa inne syropy tej serii, ale niestety dostępność ich u mnie w mieście jest ciężka będę musiała zamówić je przez Internet. Udało mi się jedynie znaleźć równie pyszną malinie w syropie.




Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej http://www.syropy.eu/http://www.syropy.eu/


8 komentarzy:

  1. ja miałam limonkowy :D też był pyszny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam już dużo o tych sokach i muszę je w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze tę malinkę wypróbować, ale też gdzieś się na nie natknąć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam <3 uwielbiam syrop malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ich produkty są w porządku, ale domowe dużo, duzo lepsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo malinowy najlepszy z całej ich 3-ki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje napoje czekaja na lepszy czas hahaah

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.