poniedziałek, 8 grudnia 2014

Spotkanie Blogerek w Rzeszowie

W listopadzie miałam przyjemność uczestniczyć w kolejnym spotkaniu blogerek w Rzeszowie w dniu 29.11.2014. Organizatorką była Karolina która zorganizowała wspaniałe spotkanie.
Spotkanie odbyło się w bar-restauracja-caffé „ Kryjówka” które urzekło mnie klimatem i pysznym jedzeniem dużo słyszałam pozytywnych opinii o tym miejscu i rzeczywiście tak jest.
                                                        

Pyszna kawka latte Macchiato
                                                      

Sałatka z kurczakiem i curry
                                                     

Nasza organizatorka Karolina


Panie z firmy Mary Kay zaszczyciły nas swoją obecnością. Pani Ania zabawiała nas rozmową i różnymi ciekawostkami kosmetycznymi.


                                                                        

Następnie znana już nam bardzo dobrze Pani Ula Filipowicz z Glazel Visage
                                                                          


Atmosfera była wspaniała dużo śmiechu.
                                 








W spotkaniu wzięło udział 11 cudownych dziewczyn

- Karolina - nicenailsbykarola.blogspot.com - nasza organizatorka :)
- Gabi - cosmetic-addiction.blogspot.com
- Asia - encepencce.blogspot.com
- Patrycja -  womancosmeticsrecomending.blogspot.com
- Beatka -http://thisisastylishworld.blogspot.com/
- Kasia - szminko-mania.blogspot.com
- Kasia - kolorowemaliny.blogspot.com
- Magda - immenseness.blogspot.com
- Monika - onlytheoriginalstyle.blogspot.com
- Bożena - milusinka12.blogspot.com
- Magda - lawendowezapiski.pl 


Karolina postarała się w 100 % w całej organizacji. Dziękuję. Upominki pokaże wam w jutrzejszym poście.






7 komentarzy:

  1. spotkanie było świetne, mam nadzieję, że niedługo znowu się widzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super. Ja tez mam nadzieję ze już niedługo znów się zobaczymy:)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, widać,że się świetnie bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spotkania musza byc po prostu udane ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie,świetne dziewczynki:*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.