czwartek, 29 stycznia 2015

Dusch Das owocowy żel pod prysznic

Dziś recenzja o żelu pod prysznic zakupionym w niemieckim lidlu.

Owocowy żel z ekstraktem z mleka i owoców
                                                     




Moja opinia:

  • plastikowe przezroczyste  opakowanie szczelnie zamknięte  na klik
  • gęsta kremowa konsystencja bardzo dobrze się pieni i rozprowadza się po skórze
  • wydajny, nie trzeba nalewać dużo żelu
  • dokładnie myje, skóra po umyciu nie jest wysuszona, lekko nawilżona miękka i delikatna
  • słodko-owocowy zapach skóra po nim jest delikatnie pachnąca

      250 ml  

                            Z nim kąpiel to pachnący relaks.





15 komentarzy:

  1. wygląda kusząco, miałam jeden żel z tej firmy, zapach był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko gdzie go kupiłaś?
    To coś niemieckiego?
    Kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, mąż mi go przywiózł z niemieć, ale będę go szukać może uda mi się go u nas kupić.

      Usuń
  3. myślę, że spodobałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skuszę się na niego przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie troche zapachow w ktorych jest i mleko i cos jeszcez -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach brzmi kusząco, ale marki i produkty nigdy wcześniej nie widziałam. Zostaję na dłużej i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam te żele ost w jakiejs polskiej drogerii,ale nie pamiętam już w jakiej konkretnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Już myślałam, że i u nas jest dostępny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie zapachy:-)
    O tej marce wczesniej nie słyszałam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna konsystencja :) Ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.