poniedziałek, 5 stycznia 2015

LUXURE PARFUMES, Vestito Brillar Cristal

Wodę perfumowaną przywiozłam z Blogerskiego spotkania w Dębicy.
Sponsor Luxure parfumes obdarzył nas aż dwoma flakonikami dziś nadeszła pora na jedną z nich.

Vestito Brillar Cristal

Od producenta:

nuta głowy:
owoc granatu, yuzu, mroźne akordy
nuta serca:
piwonia, magnolia, kwiat lotosu
nuta spodu:
ambra, piżmo, mahoń


Moja opinia:

Flakonik przyciągający wzrok znajduje się w dobrze zabezpieczonym pudełeczku z piórkiem w środku.


Butelka jest wykonana z grubego szkła z którego wyraźnie widać jej lekko różowy kolor.


Atomizer działa bez zarzutu.


                                                                  

Zapach kwiatowo -  owocowy. Bardzo delikatny kuszący swoją świeżością. Zapach utrzymuje się najdłużej na ubraniu.

Szczególnie polecam go dla zwolenniczek subtelnych zapachów.








6 komentarzy:

  1. bardzo przypomina mi designem versace bright crystal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakonik jest przepiękny! A zapach faktycznie świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.