środa, 14 stycznia 2015

Prosalon Argan Oil, szampon z olejkiem arganowym

Dzięki firmie Chantal miałam okazje przetestować profesjonalny szampon do włosów. Szampon okazał się idealnym ratunkiem dla moich szorstkich, łamiących się włosów zwłaszcza po codziennych zabiegach suszenia i prostowania.


Od producenta:


 Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamidpropylamine Oxide, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Lauramide MEA, Stearamide MEA, Sodium Chloride, PEG/PPG-15/15 Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Polysorbate-20, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydroxypropyl Methylcellulose, Disodium EDTA, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazoinone, Methylisothiazolinone Urea, Citric Acid, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 15985, CI 47005.

Moja opinia:

Plastikowa butelka bardzo poręczna nie wyślizguje się z rąk. Zamykana na zatrzask, więc nie ma obaw, ze coś się wyleje.



Konsystencja nie za rzadka, ale tez nie za gęsta. Przyjemny lekko owocowy zapach.
                                                          


  • duża butelka starcza na długo
  • bardzo dobrze oczyszcza
  • dobrze się pieni
  • włosy są mięciutkie i błyszczące
  • włosy ładnie pachną i dobrze się układają
  • zmniejsza wypadanie włosów
  • nie plącze, łatwo je rozczesać nawet bez odżywki
  • działa wygładzająco na moje niesforne puszyste włosy 

Od kiedy zaczęłam go stosować widzę wyraźną poprawę kondycji moich włosów. Na razie nie myślę się z nim rozstawać.

Poj. 1000 ml cena ok 20 zł

Szampon dostępny jest w drogerii hebe, w salonach fryzjerskich i sklepie internetowym Chantal.


                                                                




8 komentarzy:

  1. ja mam z tej serii maskę i jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę, ale chętnie wypróbowałabym go, szczególnie, że rozjaśniłam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka wielka butla. Rzeczywiście szampon daję sobie radę z wypadającymi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd go stosuje naprawdę zauważyłam ze mniej mi wypadają.

      Usuń
  4. ja teraz czyham na cala serie z olejkiem arganowym z matrixa ;) Osttanio u fryzjera byly i przegenialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktów tej firmy - może kiedyś się skuszę i kupię przynajmniej szampon. =)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.