wtorek, 17 lutego 2015

Niezniszczalna Henna Lips, Curiosa Neways

Dziś o permanentnej dwustronnej konturówce do ust firmy Curiosa, która długo utrzymuje się na ustach.
                                                          



Od producenta:
Henna Lips jest permanentną, dwustronną konturówką do ust w 100% na bazie składników naturalnych. Utrzymuje się na ustach przez cały długi dzień. Ponieważ Henna Lips jest stworzona na bazie wody, a nie wosku, nie powoduje uczucia lepkości na ustach.
Miękka i delikatna
Dwufunkcyjna konturówka i szminka!
Szeroka gama kolorów
Dzięki obecności Protein Pszennych Henna Lips posiada właściwości wygładzające i nawilżające. Świeży zapach mięty ochłodzi i odświeży twoje usta.

Uczucie chłodzenia
Długotrwały kolor dzięki czystym ekstraktom z henny
Nie brudzi przy pocałunkach
Nie pozostawia śladów na szkle
Henna Lips nie brudzi odzieży, nie pozostawia śladów na szkle utrzymuje się na ustach przy piciu i jedzeniu nawet tłustych rzeczy.

Produkt ten zapewnia wszystkie walory henny podkreślające piękno, bez skomplikowanego procesu wymaganego przez tradycyjne zastosowania henny.Henna Lips jest łatwa w użyciu.
Natura i nowoczesne technologie w nowym produkcie
Dwustronna i łatwa w użyciu <>li Rewolucyjna i unikalna formuła
Doskonałe rozwiązanie dla długotrwałego i naturalnego makijażu
Rewolucyjna i unikalna formuła
100% składników naturalnych
Produkt nie testowany na zwierzętach
Dwie końcówki (okrągła i ostra) pozwalają na precyzyjne wykonanie makijażu, zakreślenie konturu i wypełnienie go.

Wybierz kolor z naszej gamy, który będzie pasował do twojego nastroju i ubioru!

Użyj Henna Lips obrysowując usta dookoła i/lub wypełnij jak normalną szminką. Henna Lisp powinna być użyta w pierwszej kolejności na suche i czyste usta. Przed nałożeniem kremu lub podkładu. Zawarte w niej wyciągi z mięty mogą spowodować uczucie chłodzenia i lekkie mrowienie na ustach.

Oprócz walorów estetycznych usta jednocześnie są pod dobrą ochroną.

                                                        








Moja opinia:

Zalety:

  • lekka kremowa konsystencja
  • szeroka gama kolorów do wyboru
  • bardzo dobra pigmentacja kolor wyrazisty i nasycony wystarczy mała ilość nałożenia
  • piękny zapach mój kolor pachnie jak owocowe landrynki
  • pomadka zapewnia ustom intensywny kolor przez cały dzień bez konieczności poprawek
  • jest matowa


Wady:

  • trudne i nie równe rozprowadzanie
  • podkreśla skórki i wysusza usta
  • bardzo ciężka do zmycia

 Cena 69 zł 

Na pewno kiedyś zakupie jaśniejszy kolor bo ten jest za ciemny. Polecam  dla osób które mają miękkie i nie spękane usta .Warto ją mieć zwłaszcza na wielkie wyjścia. Cena może wydawać się wysoka, ale dla jej trwałości warto w nią zainwestować.



Konturówkę dostałam na noworocznym spotkaniu blogerek w Łańcucie w którym miałam przyjemność uczestniczyć, a oto pozostałe kosmetyki które do mnie dotarły późniejszym czasie. Całość upominków zobaczyć możecie TUTAJ

                                             Firma Euro-Fashion
                                                          


                                               Firma Uroda Polska

                                                         



13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie dla mnie, ja mam strasznie problemy z suchymi ustami, a jak ona wysusza to już w ogóle byłaby tragedia..

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie dla mnie, mimo, że kolorek fajny, ale wizualnie nie kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To całkowicie nie dla mnie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kolor nie mój:( ale henna jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog;)! Na moim blogu pojawił się sportowy post: http://kingefashion.com/sport-look/
    Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych ;)! Buziaki Kingefashion;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no kolorek ma przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten produkt;) dla mnie chyba fusci by sie nadawał najbardziej;) Blog dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy sie z nia polubie.., nie potrafie sie do niej dalej rpzemoc ;<male ladny kolor trafilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, że ta henna jest matowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie nie na moje przesuszone skórki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwa jest trochę nietrafiona. Dla mnie jak coś jest permanentne to jest trwałe, to znaczy niezmywalne przynajmniej przez długi czas, jak makijaż permanentny. Matowe produkty do ust niestety lubią wysuszać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie do końca trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że trudno się rozprowadza, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.