niedziela, 1 marca 2015

Base Matt Krem matujący firmy LEFROSCH

W końcu znalazłam odpowiedni krem dla mojej mieszanej cery.


Od producenta:

Innowacyjna formuła kremu matująco-nawilżającego. Długotrwały efekt matujący. Doskonałe nawilżenie skóry. Idealny pod makijaż stabilny w każdych warunkach.


Sposób użycia:
Na czystą suchą skórę nałożyć cienką warstwę kremu. Po wchłonięciu się kremu można wykonać codzienny makijaż.





                                                               
Moja opinia:

  • opakowanie z tubką bardzo ułatwia aplikację
  • konsystencja na początku wydaje się tłusta , ale po nałożeniu  natychmiastowo się wchłania nie pozostawiając filmu na skórze
  • przyjemny cytrusowy zapach
  • zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie
  • pochłania nadmiar sebum sprawia ze cera jest matowa i nie błyszczy się
  • redukuje niedoskonałości zaskórników
  • łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia, ukoił moją skórę po zabiegach kwasami
  • wydajny wystarczy mała ilość do pokrycia całej twarzy i szyi
  • zwiększa trwałość makijażu


Zapraszam na stronę internetową producenta




9 komentarzy:

  1. też mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja go jeszcze nie użyłam :-) muszę za nim popatrzeć w toaletce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo, ale mam jeden który chcę najpierw skończyć :)

      Usuń
  3. Ciekawe czy u mnie sprawdziłby sie tak samo. Kremik dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też koniecznie muszę go wygrzebać może i dla mnie będzie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, ale u mnie się nie spisał... rolował mi się
    oddałam więc mamie, ale u niej efekt był ten sam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wpierw muszę skończyć krem z filtrem i w okolicy lata zacznę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mam o nim zdania, lecz już użyłam go raz i nawet fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też go jeszcze nie zaczęłam używać, ale mam nadzieję, że i u mnie tak dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.