czwartek, 5 marca 2015

Moje dzisiejsze zakupy + przypomnienie o rozdaniu

Dziś odwiedziłam moją ulubioną drogerie sekret urody. Oto moje skarby, które już od dawna planowałam kupić.
                                                
Farouk, CHI Magnified Volume, Shampoo (Szampon zwiększający objętość włosów)

                                                

Farouk, CHI, Volume Booster (Spray zwiększający objętość)
                                           

Golden Rose - Terracotta Blush-On - Rozświetlający róż do policzków z drobinkami
                                          

Rimmel, Lash Accelerator Endless, tusz do rzęs, extra czarny
                                           

Używałyście któryś z tych produktów?

Kochani przypominam Wam o moim rozdaniu z okazji dnia kobiet, który już powoli dobiega końca. Macie jeszcze czas zgłosić się do soboty godz. 23.59. Wyniki zostaną ogłoszone w niedzielę. Zapraszam.
                                        

Link do rozdania TUTAJ

13 komentarzy:

  1. CHI miałam kiedyś i bardzo moje włosowy lubiły te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem bardzo tego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego różu od GR, ja mam z tej serii bronzer i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawił mnie róż z golden rose

    OdpowiedzUsuń
  5. Farouk ma fajne kosmetyki. Czekam na opinie o sprayu zwiększającym objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z firmy CHI spray chorniący przed wysoką temp. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak się sprawdzi róż GR. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nic z tych kosmetyków ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać jak będzie się sprawdzał ten spray zwiększający objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CHI pierwszy raz widzę, ciekawa jestem jak się spiszą te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak się sprawuje ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiły mnie te produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.