czwartek, 9 kwietnia 2015

Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi 3 w 1

Na początku byłam przeciwna tego typu kosmetyku upiększającego, ale gdy go nałożyłam na brwi stał się niezastąpiony w moim codziennym makijażu.
Mój kolor to czarny, idealny odcień do moich brwi
                                                                 

przed


po



Od producenta:
3 w 1
przyciemnia
nabłyszcza
optycznie reguluje brwi

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.
Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.
                                                                     




Moja opinia:

  • gęsta sztywna szczoteczka przypominająca masakrę do rzęs, zagęszcza i reguluje optycznie brwi nadając im piękny kształt,
  • konsystencja rzadkiego żelu,  który dokładnie i równomiernie ułatwia aplikacje,
  • owocowy zapach,
  • nie barwi skóry, lekko przyciemnia i nabłyszcza,
  • nie rozmazuje się i nie kruszy,
  • oczyszcza brwi z nadmiaru pudru,
  • trwały przez cały dzień,
  • pogrubia brwi,
  • łatwo się zmywa,
  • wydajny (stosuje go 4 miesiące),
  • przez długie stosowanie nie wpłynął negatywnie na kondycje moich brwi,
  • niska cena

Korektor dostępny jest w dwóch odcieniach brązowym i czarnym.
10 ml, cena 12 zł

            A wy jakich kosmetyków używacie do podkreślenia swoich brwi?


13 komentarzy:

  1. mi sie własnie skonczył i musze sobie kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się pomiędzy tym, a Wibo! Ale jutro jak go dorwe to chyba będzie mój :D
    Ta czerń jest bardzo intensywna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam go tylko za jednym pociągnięciem i jest delikatny. Jeśli chcesz mieć intensywnie bardziej czarne brwi to musisz go pociągnąć szczoteczką parę razy.

      Usuń
    2. Skuszę się w takim razie i sama wypróbuję :)

      Usuń
  3. Super efekt, ale brwi też fajne, ja mam jasne i niestety są totalnie bez wyrazu :/bez kredki ani rusz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny produkt z Wibo. Fajna rzecz do szybkich poprawek.

    OdpowiedzUsuń
  6. wypisałaś tyyyle plusów, a ja szczerze po zdjęciu tak ogromnej różnicy nie widzę ;) zauważyłam, że są nieco bardziej ciemne i ułożone, ale nic poza tym

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo możliwe że się skuszę ;) Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go jeszcze, ale podoba mi się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam brązowy i chyba pora go zacząć używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam brązowy i chyba pora go zacząć używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie, a wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.