niedziela, 12 kwietnia 2015

Leniwa Niedziela z wydawnictwem Świat Książki

Cześć 

Dzisiejszą niedziele wyjątkowo spędzam w domku i wreszcie mogę zabrać się za nadrabianie czytania. Towarzyszy mi książka Zastępcza żona autorstwa Eileen Goudge z wydawnictwa Świat Książki z serii powieści „Leniwa Niedziela”


Cały zestaw książkę, kubeczek i kalendarz przywiozłam z Blogerskiego Spotkania Blogerek w Dębicy.


Piękny kobiecy kubeczek towarzyszy mi codziennie tylko z niego piję. Kubeczek był zapakowany w kartonowym pudełeczku na którym są umieszczone informacje serii powieści „Leniwa niedziela”






Czas zabrać się za czytanie popijając gorącą herbatkę






Zastępcza żona bardzo mnie wciągnęła jak całą przeczytam podzielę się z Wami opinią. Koszt książki to 29 zł

Dodatkowo uroczy kalendarz w którym jest mnóstwo miejsca na terminy i notatki. Znajdują się w nim okładki i cytaty z powieści książek z tej serii, które kuszą by je tez przeczytać. Noszę go zawsze w torebce.

                                       



Koszt kalendarza to tylko 9.95

Zapraszam Was na stronę internetową  wydawnictwa Świat Książki oraz na Fb



Kochani ja wracam do mojej ciekawej lektury.
A Wy jak spędzacie Niedzielę?





8 komentarzy:

  1. uwielbiam ten kubek, też z niego codziennie piję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kubeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest to mój ulubiony kubek :) a książki swojej jeszcze nie czytałam, brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kubeczek jest świetny, sama chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jak wolna chwilą przy książce i kubku gorącej herbatki lub kawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam leniwy dzień z pracowitym blogiem ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.