środa, 15 kwietnia 2015

Świeczka 2SENSES by Marta Rynkiewicz

Uwielbiam palic świece mam ich w domu mnóstwo zdobiąc wnętrza. Dziś chce pokazać Wam moją wyjątkową świece sojową, która służy nie tylko do palenia, ale tez  do masażu.



                                                                Od producenta:

Tworząc świece 2SENSES dobieramy zapachy i aromaty kierując się trendami i modą w zakresie potrzeb klientów na zabiegi, które mają upiększać, a także pobudzać czy koić zmysły. Produkty 2SENSES by Marta Rynkiewicz są odzwierciedleniem zmysłowości, jaką można uzyskać podczas kontaktu wosku sojowego z ciałem, a stale rosnąca sprzedaż potwierdza ich wyjątkową jakość i niepowtarzalność.

                             








Moja opinia:

Świeca jest wykonana z wosku sojowego oraz naturalnych olejków eterycznych, znajduje się w grubej szklaneczce. Zapakowana jest w worek w kolorze białym zawiązana w uroczą biało-brązową wstążkę w kratkę. Przy wstążce umieszczona została karteczka od producenta z informacjami jaki to zapach. Na spodzie szklanki znajduje się naklejka z danymi o składzie, oraz instrukcja użytkowania. Mój zapach to Białe kwiaty (róża, magnolia i konwalia). Świeca pięknie wygląda, ślicznie pachnie kwiatami roznosząc lekki zapach po pokoju. Używam ją głównie do masażu, który natłuścił suchą skórę, rozgrzał  i zrelaksował. Szczególnie zregenerował moje dłonie teraz są jedwabiście gładkie. Na pewno zaopatrzę się na pozostałe zapachy bo na prawdę warto ją mieć do domowego Spa.


Zapraszam na stronę internetową 2senses tam znajdziecie więcej zapachów oraz na Fb





5 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.