poniedziałek, 18 maja 2015

Dermaglin, Maseczka przeciwtrądzikowa

Dziś zaprezentuje Wam maseczkę przeciwtrądzikową firmy dermaglin. Łatwa i szybka idealna szczególnie do cery mieszanej i skłonnej do wyprysków.


Od producenta:

Zielona Glinka Kambryjska +  aloes + owies

Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej wchłania zanieczyszczenia i toksyny dostarczając w zamian cennych minerałów dla zdrowia skóry.  Bioaktywny kompleks
glinkowo – aloesowy oczyszcza, odżywia i regeneruje. Zmniejsza łojotok i zwęża pory.
Złuszcza stary naskórek. Wpływa na zmniejszenie wykwitów krostkowych, trądzikowych, hamuje powstawanie nowych zmian. Łagodzi i koi podrażnienia .
Jest doskonałym uzupełnieniem leczenia skóry trądzikowej.



A teraz troszkę Was postraszę J

              

Moja opinia:

  • maseczka znajduje się w szczelnie zamkniętej saszetce. Wystarcza na dwa zużycia no chyba ze wolimy nałożyć grubą warstwę,
  • konsystencja gęsta, dobrze rozprowadza się na twarzy i szybko zasycha,
  • skutecznie oczyszcza, normalizuje nadmierne wydzielanie sebum, matowi skórę ,zwęża pory, zapobiega powstawaniu trądziku,
  • uspokaja zaczerwienienia i koi podrażnienia,
  • skóra po niej jest gładka, rozjaśniona,
  • częstsze stosowanie zmniejsza stany zapalne,
  • łatwa do zmycia.



Poj. 20 g cena 5 zł


Polecam Wam również pozostałe maseczki. Szeroki wybór glinek znajdziecie na stronie firmy TUTAJ




4 komentarze:

  1. Miałam te maseczki, bardzo fajnie się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  2. Zużyłam już kilka tych maseczek, bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się cięzko zmywało te maseczki..

    OdpowiedzUsuń
  4. zafundowałam kiedyś sobie podobną maseczkę i zmyłam po 10 sekundach, masakra! tak piekło...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.