poniedziałek, 4 maja 2015

Pilomax - Odżywka do rozczesywania włosów długich

Rzadko używam odżywek bez spłukiwania bo szybko po nich przetłuszczają mi się włosy, ale odżywka Girl firmy laboratorium Pilomax wyjątkowo się sprawdziła i zużyłam ją do końca.




Od producenta:

SKŁADNIKI: PANTENOL, WITAMINA E

DZIAŁANIE:

Ułatwia rozczesywanie nawet bardzo długich włosów.
Wygładza, nawilża i nadaje połysk włosom.
Nie szczypie w oczy.
Chroni przed negatywnym działaniem wysokiej temperatury (np. suszarka).
Chroni przed negatywnym działaniem zanieczyszczeń środowiska.
DO STOSOWANIA POWYŻEJ 3 R.Ż.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW, MIT, SLS.
BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.
                  




Moja opinia:

Plusy

  • mała zgrabna plastikowa buteleczka z atomizerem który sprawnie i obficie wypsikuje produkt
  • ładny świeży zapach utrzymujący się na włosach
  • włosy nie elektryzują się
  • nie obciąża i nie skleja 
  • wygładza puszące się włosy
  • nie powoduje przetłuszczania
  • włosy staja się lśniące



Minusy:

  • odżywka średnio radzi sobie z mocno zaplątanymi włosami


100 ml cena 12.90

Zapraszam na stronę sklepu internetowego WAX-SKLEP



6 komentarzy:

  1. Używam podobnego sprayu z Avonu do rozczesywania włosów :) Ta odżywka wydaje się być ciekawa tylko szkoda, że średnio pomaga przy rozczesywaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście nie mam problemów z rozczesywaniem włosów ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie rozczesuje włosów, więc nie jest to produkt dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po użyciu naturalnych szamponów często mam problem z kołtuniącymi się włosami i taka odżywka była by mi bardzo potrzebna.
    Póki co kupuję tą z John'sona baby i ona też radzi sobie całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie odżywki i widzę że to produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.