poniedziałek, 1 czerwca 2015

Domowe Spa z SHEFOOT

Przyszła pora przerzucić się na klapeczki. W pielęgnacji moich stópek pomógł mi peeling naturalny i maska regenerująco-odprężająca firmy Shefoot.
Saszetki przywiozłam z blogerskiej majówki w Rzeszowie.


Krok 1. Peeling naturalny
Krok 2. Maska regenerująco-odprężająca


 


Od producenta:

Gładsza skórka już po jednej aplikacji: peeling naturalny zmiękcza, złuszcza i wygładza naskórek maska intensywnie nawilża i regeneruje skórę , odpręża Peeling z naturalnymi składnikami peelingującymi zmiękcza i usuwa twardy naskórek, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Formuła dodatkowo wzbogacona o panthenol i glicerynę aby zapewnić skórze pielęgnację i odżywanie.
Naturalne składniki ścieralne - pestki oliwek, łupiny orzecha włoskiego, łupiny orzechów macadamia, mocznik, panthenol (prowitamina B5), gliceryna.Potrójne działanie: zmiękczanie, ścieranie twardego naskórka, pielęgnacja.
Maska intensywnie nawilża i odbudowuje naskórek, pozostawiając stopy jedwabiście gładkie. Połączenie masła shea z roślinnymi emolientami i olejami z soji, oliwek, avocado i baobabu odprężają i poprawiają przemianę materii w komórkach skóry, co zwiększa jej elastyczność i wspomaga odnowę naskórka.



Moja opinia:
Domowe spa składa się z dwóch złączonych saszetek peelingu i maski po 8 ml . Peeling jest gesty z gruboziarnistych drobinek koloru brązowego o słodkim zapachu. Nakładam na czyste suche stopy, który idealnie ściera zrogowaciały naskórek eliminuje zgrubienia i szorstkość odsłaniając gładką skórę.
Maska regeneracyjna dość gęsta koloru białego  dobrze natłuszcza przywracając skórze właściwy poziom wilgoci. Skóra po zastosowaniu maski staje się gładka, miękka, nawilżona i odprężona.

Peeling i maskę można kupić również w 100 ml tubkach w cenie ok 20 zł

Zapraszam Was na stronę SHEFOOT oraz na sympatyczny FILMIK






4 komentarze:

  1. Nie znam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. peeling jest genialny, ale maska niestety nie spełniła moich oczekiwań ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling całkiem fajnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.