sobota, 6 czerwca 2015

Eveline, Magical CC Cream Diamonds & 24k Gold, Nawilżająco-rozświetlający krem 8w1

Kochani dzisiaj o moim ulubionym kremie CC w codziennej pielęgnacji.


Od producenta:

Sensacyjna formuła z naturalnymi mikrokapsułkami podczas aplikacji z białego kremu zmienia się w rozświetlający fluid. Nadaje skórze jednolity ciepły koloryt, długotrwale nawilża i regeneruje. Świeża, lekka tekstura pozostawia na skórze pudrowy efekt, cera jest aksamitnie gładka. Krem dopasowuje się do każdej karnacji, nadając skórze naturalny wygląd bez efektu maski.

Nawilżająco-rozświetlający krem CC 8 w 1 przeznaczony jest do każdego typu cery. Formuła oparta na innowacyjnym kompleksie DIAMONDS & GOLD 24k SKIN COMPLEX™ tworzy napinającą mikrokrystaliczną siateczkę, dodając skórze jędrności i elastyczności. Krem bogaty w czyste
24-karatowe ZŁOTO i prawdziwy DIAMENT wygładza zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu. Intensywnie nawilża i uelastycznia. Składniki mineralne działające w synergii z biokwasem hialuronowym oraz peptydem najnowszej generacji Matrixyl 3000™ długotrwale nawilżają
i wyrównują koloryt cery. Krem CC pobudza mikrokrążenie, przywraca blask i energię.

Lekka konsystencja kremu CC idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej promienny wygląd
i jednolity koloryt. Natychmiast po zastosowaniu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię.

                                                         








Moja opinia:

Plusy:

  • kosmetyk zapakowany jest w eleganckie pudełeczko na którym są umieszczone szczegółowo informacje o produkcie,
  • krem znajduję się w tubce zamykana na klik,
  • konsystencja kremu jest gęsta widać widocznie grudki, które rozświetlają cerę,
  • nawilża i łagodzi podrażnienia
  • krem idealnie nadaje się jako podkład cera wygląda naturalnie i jest praktycznie nie zauważalny, delikatnie tuszując niedoskonałości (zaczerwienienia, przebarwienia) wyrównując koloryt cery lub również jako baza przedłużając trwałość makijażu,


Minusy:

  • drogi i niestety mało wydajny, mam wrażenie, ze  tubka jest na pompowana powietrzem i mało produktu jest w środku,
  • nie matuje trzeba się wspomóc pudrem sypkim


30 ml cena ok 25 zł


                                             A Wy stosujecie kremy CC ?

Śledźcie bloga bo w przyszłym tygodniu pojawi się Letnie rozdanie J







12 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam kremu CC :) Mam w zapasie dwa kremy BB i ciekawi mnie, czy chociaż one się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam i go kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie go lubię i od miesiąca używam prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Eveline używam właśnie CC łagodząco - nawilżającego 8 w 1 (SOS na zaczerwienienia) i baaaardzo lubię. Nie lubię efektu maski a ten akurat wyrównuje koloryt dobrze. Nie mam większych "niespodzianek" na twarzy, więc z efektu jestem mega zadowolona.
    Ale swoją recenzją zainteresowałaś mnie.
    Czas na zakupy... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z eveline krem bb i jest bardzo dobry, ale ren który opisalas chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z eveline krem bb i jest bardzo dobry, ale ren który opisalas chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z eveline krem bb i jest bardzo dobry, ale ren który opisalas chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, ale oddałam bo dla mnie był za lepki i za ciężki ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w ogole sie nei sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w zapadach jakiś CC, ale na pewno nie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam tego kosmetyku. Szkoda, że nie matuje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.