poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Ambasada piękna

Nawiązałam współpracę z  sympatyczny panem Grzegorzem Smyczyńskiz firmy Ambasada piękna, którą miałam okazje przetestować Kardashian Beauty Black Seed Dry  Oil - Olejek odżywczo – regenerujący z czarnuszki.


                                                            Od producenta:

Odżywczo- regenerujący olejek, dogłębnie nawilża włosy nadając im wewnętrznej siły, grubości i wygładzenia. Ultra lekka formuła bardzo szybko się wchłania pozostawiając włosy niezwykle błyszczące, bez obciążania.
Sposób użycia: Aplikować małą kroplę na dłonie i wmasować w mokre lub suche włosy. Stylizować wg. uznania.
Składniki:
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Caprylyl Methicone, Cyclohexasiloxane, Nigella Sativa Seed Oil, Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, C12-15 Alkyl Benzoate, Fragrance, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Yellow 11, Red 17
                                                                  





Moja opinia:
Olejek znajduje się w małej ciemnej plastikowej buteleczce zabezpieczony folią. Konsystencja żółta, oleista, po wylaniu na dłoń trzeba szybko wetrzeć we włosy bo wysycha. Zapach przyjemny bardzo delikatny. Nie powoduje przetłuszczania i obciążania jak większość tradycyjnych olejków do włosów, spokojnie można go nakładać na suche włosy. Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, zmniejsza ilość rozdwojonych końcówek. Włosy łatwo się rozczesują. Idealnie wygładza puszące włosy. Jestem bardzo zadowolona z olejku . Polecam ja na pewno go kupię.

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem olejku oto kod zniżkowy -35% na olejek                KARD35



Zapraszam na stronę internetową www.ambasadapiekna.com



12 komentarzy:

  1. rowniez jestem zadowolona z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy choć ja mam swój z Cece i boję się przestawiać.

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Och uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki! Kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. podobno czysty olej z czarnuszki w olejowaniu włosów sprawdza się rewelacyjnie
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ten olejek:) chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo a moglam go testowac ale wyjechalam do Anglii ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten olejek, ale już różne opinie o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dotąd na temat tego czarnego piękna czytałam 2 pozytywne opinie :]
    Brzmi naprawdę bardzo ciekawie, kto wie może się skuszę :D

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.