środa, 26 sierpnia 2015

Piwna maseczka do twarzy czeskiej firmy Manufaktura

Dziś o piwnej maseczce którą otrzymałam od Łażni piwnych.
                                                   

Od producenta:
Odżywcza maseczka do twarzy z drożdżami piwnymi i masłem shea (100 ml)

Odżywcza maseczka do twarzy zawiera drożdże piwne bogate w witaminy, regenerujący olej z pestek winogron, nawilżające masło shea, leczniczy panthenol, zmiękczający kaolin i nawilżającą glicerynę. Głęboko nawilża i regeneruje skórę, jest idealna do pielęgnacji normalnej, suchej, dojrzałej i wrażliwej skóry twarzy, szyi i dekoltu. Regularne stosowanie nadaje skórze elastyczność i młodzieńczy wygląd, czyni ją jedwabiście miękką.
Nałożyć na oczyszczoną skórę grubą warstwę maseczki.
Pozostawić na 20 minut, nadmiar zetrzeć wacikiem.

                              




Moja opinia
Maseczka znajduje się w ładnej tubce o poj. 100 ml. Konsystencja bardzo kremowa w kolorze białym o lekkim przyjemnym zapachu ( nie jest to zapach piwa) Do tej maseczki podchodziłam aż trzy razy i efekt zawsze był ten sam. Miałam dodać zdjęcia, ale widok przyjemny nie jest.Za każdym razem po nałożeniu maseczki odczuwałam mocne szczypanie i pieczenie. Po zmyciu skóra była bardzo czerwona jak by była poparzona i bardzo spuchnięta. Przez parę dni skóra była bardzo podrażniona. Nie wiem jaka była przyczyna uczulenia pewnie jakiś składnik zawarty w niej.

Maseczka nie jest wskazana dla mojej cery a jak spisuje się u Was?






11 komentarzy:

  1. Kurczę ja mam od nich balsam i jest fajny. Szkoda że maseczka się nie sprawdziła i robi taką bubę na Twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tej maseczki! Szkoda, że się nie sprawdziła..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej :/ Wyrzuć ją i więcej nie próbuj używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po trzeciej próbie wylądowała w koszu:)

      Usuń
  4. Szkoda, że spowodowała reakcje alergiczną... :/
    Zostaję na dużej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, szczerze mówiąc pierwszy raz o niej słyszę. Szkoda, że maseczka się nie sprawdziła, bo wyglądała obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie ciekawiło mnie czy będzie to zapach piwa ;D Na szczęście jak napisałaś nie ma więc chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałam ją wypróbować, ale teraz już sama nie wiem ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, i chyba raczej nie kupię.

    Serdecznie zapraszam na rozdanie http://forliveop.blogspot.com/2015/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam krem do rąk z tej firmy i sprawdził się u mnie doskonale :) Niestety nie zawsze wszytko jednego producenta jest dobre :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.