poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Zapachowa mgiełka do ciała Green Tea firmy Mariza

Kochani jak radzicie sobie z upałem? Ja chłodzę się mgiełką firmy Mariza.


                                                          Od producenta:

Lekka mgiełka do ciała przyjemnie odświeża skórę i nadaje jej energetyzujący zapach owoców cytrusowych z nutą jaśminu i drzewa cedrowego. Wzbogacona w kojący ekstrakt z dzikiej róży oraz d-pantenolu.




Moja opinia:

  • Mgiełka znajduje się w plastikowej przezroczystej buteleczce z dozownikiem który równomiernie i obficie rozpyla produkt,
  • orzeźwiający o wyczuwalnej nucie jaśminu i zielonej herbaty, cytrusów zapach pozostaje na skórze tak do 2 godzin. Mimo upałów zapach nie zmieniał się i nadal był tak samo wyczuwalny,
  • odświeża i nawilża przynosząc błyskawicznie ukojenie zmęczonej słońcem skórze zwłaszcza w podróży, po opalaniu,
  • mimo znajdującego się alkoholu w składzie nie jest wyczuwalny i nie podrażnia, ani nie przesusza skóry.

Poj. 150 ml cena 21 zł

Polecam taki orzeźwiający kosmetyk w upalne dni zamiast ciężkich perfum.

Zapraszam na stronę internetową Mariza tam znajdziecie inne nuty zapachowe




                                        

8 komentarzy:

  1. Coś dla mnie, uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam perfumy w olejku zielona herbata i sa super! Teraz w upały tylko ich używam, a sa o tyle fajne, ze nie sa na alkoholu, dzięki czemu mogę śmiało stosować je na skórę nawet gdy wystawiam ją na słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne orzeźwienie dla skóry w takie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam mgiełek z Avonu żeby się choć trochę orzeźwić ;) Faktycznie na upały lepiej stosować coś lekkiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam mojej ukochanej mgiełki do twarzy, ciała i włosów z Ziaji i jestem orzeźwiona jak nikt inny :'D
    Naprawdę polecam, bo cena nie jest zbyt duża - ok.10 zł, a efekt jest fajny ^.^

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej mgiełki, ale teraz przydał by się taki produkt na takie upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedną mgiełkę z Marizy, ale taką pomarańczową bodajże. Bardzo miło ją wspominam, używałam zeszłego lata. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.