czwartek, 24 września 2015

Zamszowe szpilki w klasycznym wydaniu od merg.pl

Dziś chce Wam pokazać moją sobotnią stylizacje weselną a szczególnie buty zakupione w sklepie internetowym merg.pl
                                                               



Zawsze mam problem z kupnem odpowiednich butów na specjalne uroczystości. Najlepiej czuje się w płaskich, ale do sukienki najlepiej prezentują się buty na obcasie do których niestety nie jestem przyzwyczajona za każdym razem zostaję odciski, stopy bolą. W sklepach nigdzie nie znalazłam niskich szpileczek na szczęście trafiłam na sklep internetowy merg.pl i tam znalazłam śliczne brązowe szpilki w sam raz dla moich wymagających stóp.

Wykonany z  wysokojakościowego zamszu ekologicznego
                                                             




Łagodnie zaokrąglony nosek
                                                              

Zapiętek  doskonale trzyma stopę w półbucie

                       



Butki okazały się lekkie, bardzo wygodne i naprawdę ładnie się prezentują. Sprawdzają się zarówno w połączeniu z sukienkami jak i ze spodniami. Zawsze musiałam mieć zapasowe balerinki tym razem nie były mi potrzebne przetańczyłam w nich całą noc. To mój drugi zakup w tym sklepie i na pewno nie ostatni.


Zapraszam do sklepu merg.pl tam na pewno znajdziecie swój ulubiony model.

A Wy lubicie chodzić w szpilkach?




15 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:) ja kiedyś non stop w szpilkach, a teraz byle było wygodnie ;) przez internet nigdy butów nie kupuję, bo boję się, że nie trafię z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz kupiłam buty przez internet i na szczęście trafiłam z rozmiarem:)

      Usuń
  4. Fajnie wyglądasz, buciki wyglądają na wygodne i ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki śliczne a Ty Kochana błyszczałaś :) Wyglądałaś olśniewająco :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię chodzić w szpilkach, jednak robię to bardzo rzadko ze względu na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ślicznie wyglądałaś :) Lubię tego typu buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Buty wyglądają na bardzo miękkie i wygodne. Sprawdzą się zarówno do eleganckiej stylizacji jak i do spodni. Buty nadające się na każdą okazje...Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.