poniedziałek, 2 listopada 2015

Piękny uśmiech z Białą perłą system 5 dni

Od dawna myślałam o zakupie jakiegoś dobrego zestawu wybielającego, ale nie wiedziałam jaki będzie skuteczny. Nadarzyła się okazja by przetestować Białą perłę system 5 dni którą dostałam na ostatnim spotkaniu blogerskim w Łańcucie.                                            
                                                           


Od producenta:

Biała Perła® PLUS SYSTEM 5 DNI to profesjonalna kuracja wybielająca zęby w warunkach domowych oparta o nowoczesną, 1-fazową formułę wybielania oksydacyjnego zębów, która umożliwia wybielenie głębokich przebarwień oraz enzymy, które zapewniają oczyszczenie z powierzchniowych nalotów na szkliwie.
Biała Perła® PLUS SYSTEM 5 DNI umożliwia wybielanie zębów aż do 8 odcieni w krótkim czasie (5—14 dni) poprzez aplikację żelu w indywidualnie formowanych aplikatorach (nakładkach).
SYSTEM 5 DNI został przebadany w testach klinicznych pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa stosowania.
Dla poprawienia efektu kuracji, w opakowaniu SYSTEM 5 DNI znajdują się dodatkowo pasta wybielająca do umycia zębów przed wybielaniem i płyn do płukania do odświeżenia ust po wybielaniu zębów.



Moja opinia:

Opakowanie tekturowe na którym znajdziemy szczegółowe informacje co znajduje się w środku



Pastę do zębów Biała perła (50 ml)


Żel wybielający (65 ml)


Płyn do płukania ust Biała perła (140ml)


Aplikatory (2 szt + 1 zapas)
Nakładki po uformowaniu idealnie przylegały do moich zębów choć mogły by być dłuższe bo trochę brakło mi na tylne zęby,


Wskaźnik skali bieli zębów


Etui do przechowywania aplikatorów



Instrukcja przeprowadzenia kuracji


Zapach i uczucie smaku w ustach za pierwszym użyciem nie należał do przyjemnych, ale z czasem można przywyknąć,

Zabieg wybielania wykonywałam dwa razy dziennie przez 7 dni. W planie miałam stosować go do 14 dnia, (taka jest dopuszczalna według producenta maksymalna długość kuracji), ale w moim przypadku musiałam zakończyć kuracje ponieważ zaczęłam odczuwać lekkie podrażnienie dziąseł i nadwrażliwość zębów na ciepłe i zimne napoje. Efekty są widoczne jestem mile zaskoczona ze to jednak działa i na pewno za jakiś czas wrócę do ponownego wybielania.

Cena zestawu to ok 80 zł.


Biała Perła posiada wiele innych wybielających preparatów dopasowanych do potrzeb klienta. Więcej znajdziecie na stronie producenta  BIAŁA PERŁA




10 komentarzy:

  1. dla mnie porażka wielka, i u mnie i u chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię System Biała Perła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nic nie zauważyłam u siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wierzę w tego typu domowe wybielacze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś Białej Perły i niestety strasznie mi przewrażliwiła ząbki...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie masakra - wrażliwe zęby po pierwszym użyciu, a do tego miałam odruchy wymiotne, gdy wkładałam te nakładki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. JA mma słabe dziąsła ;/ bałbym się używać

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie słabo działała, ale żadnych podrażnień nie było

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać,że system biała perła w wersji standardowej była zdecydowanie skuteczniejsza,efekty były zadowalające. Jednak niestety została wycofana.Z przyjemnością wypróbowałabym płyn do płukania ust;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.