niedziela, 27 grudnia 2015

Blogowigilia - relacja

W sobotę 19.12.2015 miałam przyjemność znaleźć się na blogowigili na którą zostałam zaproszona przez organizatorkę Asię.


                                                       
Spędziliśmy kilka godzin w rewelacyjnej atmosferze i pysznym jedzeniu w restauracji Kryjówka w Rzeszowie.
                                                                 
                            

\



Podzieliliśmy się opłatkiem i nawzajem obdarowałyśmy się prezentami. 








Dziękuję mojemu Mikołajowi za piękny prezent.
                                                               


Nie obyło się bez szczytnego celu, mianowicie odbyła się licytacja dla bezdomnego Pana Józka grajka ulicznego. Udało nam się zebrać 346 zł.

Asia nas zaskoczyła i zorganizowała dla nas mnóstwo upominków od sponsorów.
                                                         




Na blogerskim opłatku było 12 kobietek




Bardzo dziękuje naszej organizatorce Asi za super spotkanie i wszystkim dziewczynom za przemiłe towarzystwo oraz naszym sponsorom. Upominki pokaże w następnym poście.



6 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie udane :) Pięknie wyglądacie Kobitki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pyszności :-). Fajnie, że mogłyście komuś pomóc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że spotkanie należało do bardzo udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm... jakie pyszności :3
    Zazdroszczę spotkania. Widać, że była świetna atmosfera

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.