piątek, 4 grudnia 2015

Ekoa - Sól do kąpieli rose&relax

Na co dzień wybieram prysznic, ale po ciężkim dniu  chętnie biorę długą kąpiel w wannie.  Dzięki uprzejmości firmy Ambasada piękna miałam okazje testować relaksującą sól do kąpieli.
                                                              



Od producenta:
Sól bocheńska zawiera unikalny kompleks biopierwiastków (sód, chlor, wapń, magnez, potas, mangan, jod, brom, żelazo) w przyswajalnych przez organizm proporcjach. Odżywia i regeneruje skórę działając równocześnie antyseptycznie i odświeżająco.
Olejek różany działa antydepresyjnie i odprężająco. Rewelacyjnie koi nerwy, pozytywnie nastraja i przywraca równowagę. Na skórę działa nawilżająco, wygładzająco i antycellulitowo.
SPOSÓB UŻYCIA: Wsyp do wanny z wodą ok. 100 g Soli Ekoa Salty Aroma (ok. 1/3 opakowania). Nie używaj do przygotowania kąpieli dla dzieci.
SKŁAD (INCI): Sodium Chloride, Parfum, Citronellol, Geraniol





Moja opinia:       
                                 
Sól zamknięta jest w buteleczce z przezroczystego plastiku ze srebrną zakrętką. Wcześniej nie byłam przekonana do soli pewnie dlatego ze zawsze wybierałam grube kryształki. Ta posiada białe drobniutkie jak piasek drobinki co szybko rozpuszczają się w wodzie. Sól spokojnie starcza na trzy skromne użycia . Pielęgnuje i oczyszcza skórę, staje się ona delikatna i elastyczna, poprawia ukrwienie, koi nerwy po stresującym dniu. Intensywny różany zapach działa relaksująco i odprężająco umilając wieczorną kąpiel, aż nie chce się wychodzić z wanny.  Polecam ja na pewno zakupię tą sól i wypróbuje inne warianty zapachowe.

Sól dostępna jest na stronie Ambasada Piękna w cenie  11.99 za 300 gram.

A Wy jakie sole używanie do kąpieli?

Przypominam o trwającym do niedzieli Mikołajkowym rozdaniu TUTAJ





10 komentarzy:

  1. A ja bardzo rzadko używam soli do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kąpielowe umilacze :) Tej soli nie miałam jeszcze w swojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbytnio nie przepadam za solami do kąpieli ani za zamachem różanym, więc mimo jej cudownego działania nie skuszę się :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię kule do kąpieli:) i strasznie żałuję, że nie mam teraz wanny:(
    ps. jak będziesz miała chwilę, to zapraszam do siebie - obecnie trwa konkurs, w którym można wygrać pędzle Zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe bony na kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja dawno nie robiłam sobie żadnej kąpieli....

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swojej jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna jest i też będę szukać innych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi ciekawie...może kiedyś się skuszę :)
    Podoba mi się u Cibie. Zostaję i będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.