piątek, 22 stycznia 2016

Ekologiczny olej z orzecha laskowego

Cześć Kochani!

Dziś chcę wam polecić mój faworyt wśród olejów  który ostatnio odkryłam a jest nim 100% naturalny Olej z orzecha laskowego.
                                                             

Nierafinowany bio olej uzyskiwany w wyniku tłoczenia na zimno nasion orzecha laskowego
Skład: 100% naturalny olej z orzecha laskowego.
Jest bogaty w witaminy A, E i kwas oleinowy. Posiada właściwości stabilizujące i ściągające. Wnika szybko i głęboko w skórę, czyniąc ją miękką i elastyczną, wzmacnia ściany naczynek krwionośnych, przyspiesza regenerację naskórka oraz pobudza krążenie.
Olej z orzechów laskowych to olej delikatny, lekki i łatwo rozprowadzalny na skórze, dzięki czemu unika się nadmiernego efektu natłuszczenia po aplikacji. Nie zostawia tłustych plam.
Wskazania: przeznaczony dla każdego rodzaju skóry: przetłuszczającej się, suchej, łojotokowej, z trądzikiem oraz z popękanymi naczynkami. Przeznaczony również do włosów łamliwych, przetłuszczających się oraz zniszczonych przez sztuczne kosmetyki. Stosuje się również w celach spożywczych i dermatologicznych na przebarwienia skóry i wysypki.
Sposób użycia:
  • do masażu: 10-15 kropli oleju najlepiej połączyć z naturalnym olejkiem eterycznym, a następnie kulistymi ruchami dłoni masować ciało,
  •  do kąpieli: 5-10 kropli oleju wlać do wanny wypełnionej 1/3 ciepłej i czystej wody,
  • kąpiel aromatyczno - nawilżająca. Do wanny wypełnionej 1/3 ciepłej wody walać 7-10 ml oleju. Dzięki skutecznemu przenikaniu do skóry warto łączyć z dodatkiem ulubionych olejków eterycznych
  •  na zimno do sałatek i potraw: 2 łyżeczki na półmisek lub do stosowania doustnie ok. 1 łyżka stołowa na tydzień
  • do pielęgnacji rąk i paznokci: niewielką ilość nanieść na dłonie lub paznokcie i delikatnie pocierać przez ok. 15-20 sekund
  • do włosów: nanieść odrobinę oleju na końcówki włosów i dobrze rozetrzeć. Rozprowadzić kilka kropel u nasady włosów lub wmasować kilkanaście kropli na całe wilgotne włosy na noc a następnie spłukać po przebudzeniu.
  • do twarzy: 2 krople nanieść na palec i lekkimi ruchami nawilżyć skórę pod oczami i w kącikach. 5-7 kropli- wmasuj olejek okrężnymi ruchami w oczyszczoną skórę twarzy i szyi, aż do wchłonięcia.
  •  na dekolt: 3-5 kropli oleju rozprowadź w zagłębieniu dłoni a następnie wmasuj w dekolt * sposób nakładania kosmetyków jest ważny i daje dużo lepszy efekt jeśli jest odpowiednio przeprowadzony.

Przechowywanie: Produkt chronić przed działaniem promieni słonecznych i wysokiej temperatury. Po użyciu szczelnie zakręcić butelkę.

                                                             



Moja opinia:


Olej znajduję się w 100 ml ciemnej szklanej buteleczce zamykana nakrętką. Konsystencja lekko żółtawa o charakterystycznym miłym zapachu orzecha. Płynna i tłusta, ale nałożona błyskawicznie wnika głęboko w skórę . Olej można stosować na wiele sposobów ja wykorzystuje go przede wszystkim w pielęgnacji:

Twarzy: Najbardziej jestem zadowolona z pielęgnacji twarzy bo nie sądziłam ze olej sprawdzi się na mojej tłustej i mieszanej skórze. Olej z orzecha laskowego łącząc kilka kropli z kremem na noc okazał się dostosowany do mojej cery złagodził stany zapalne i pomógł w regulowaniu sebum. Cera wygląda dużo lepiej, jest miękka i elastyczna. Po dwóch tygodniach stosowania buzia jest rozjaśniona i zmniejszona ilość wyprysków.

Włosów: Nakładam olej około godzinę przed umyciem włosów nawilża i nadaje im blasku bez obciążenia. Stały się gęstsze, mięciutkie w dotyku i łatwo się rozczesują. Wzmocnił i ograniczył łamliwość i rozdwajanie się końcówek.

Cena jest bardzo niska bo za 100 ml zapłacimy jedynie 25 zł to naprawdę niewiele jak na tak wysoka jakość.

Olej jest w 100% naturalny - nie zawiera konserwantów oraz innych dodatków.

Więcej informacji o zakupie oleju zapytacie na email: jakobsze.michal@gmail.com lub FB
A wy stosujecie Olej z orzecha laskowego?




7 komentarzy:

  1. Mam go w swoich olejowych zbiorach i stosuję go zarówno do sałatki jak i na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny olejek, ale ja nie przepadam za olejami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejki, ten musi wspaniale pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak by sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo zaciekawiłaś mnie tym olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuje ten sam olej :) przynajmniej mam pewność, że jest w 100% naturalny i nie obciążam chemicznymi składnikami mojej przetłuszczającej się skłonnej do wyprysków i podrażnień skóry. Ja stosuję go zarówno na noc jak i na dzień i bez połączenia z kremami do twarzy. Reguluje fajnie poziom sebum a do tego nawilża, rozświetla i nie obciąża skóry. Stosuję też pod podkład zamiast kremu. Wyparł dużą część moich drogich kosmetyków, które do tej pory stosowałam. Super sprawdza się też na przesuszoną skórę dłoni. Wchłania się szybko i nie zostawia tłustej powłoczki. Stosuję go także po stylizacji paznokci na podrażnione skórki. Mam bardzo długie włosy i zazwyczaj ciężko się rozczesywały ale odkąd zaczęłam wcierać olej w końcówki mój problem znikł :) stosuję niedużą ilość godz przed umyciem włosów. Olej łączę także z ulubionymi balsamami do ciała. Zaraz po zastosowaniu ma przyjemny zapach świeżego orzecha laskowego a tuż po wchłonięciu się w skórę staje się bezwonny. Ten olej stał się moim ulubionym kosmetykiem <3 Polecam serdecznie! o oleju dowiedziałam się z blogu szminko-mania a zamówienie złożyłam na podany pod wpisem mail jakobsze.michal@gmail.com. Przesyłkę otrzymałam w ekspresowym tempie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.