poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Ence-Pence Bransoletka Uniesienie różowe

Dziś chciałam Wam pokazać piękną bransoletkę firmy Ence-Pence która okazała się dla mnie nie tylko uniwersalnym dodatkiem do codziennego stroju, ale również na większe wyjścia. Zobaczcie sami.

                                                      


Różowa bransoletka posiada mnóstwo lekko błyszczących satynowych nici. Wykonana z największą starannością i dbałością o detale bransoletka wykończona jest oryginalnym elementem ENCE PENCE. Jej długość można regulować łańcuszkiem.

                                                             





Bransoletka Uniesienie znajduje się tez w innych wariantach kolorystycznych w cenie 49 zł w  sklepie internetowym Ence-Pence




4 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.