sobota, 2 kwietnia 2016

Świeczki zapachowe od Bispol

Dziś zaprezentuję Wam trzy zapachowe świece firmy Bispol, które przywiozłam z Blogerskiego Dnia Kobiet w Dębicy.

Kwiatowa świeczka zapachowa w szkle Flowers  zapakowana w elegancki  ozdobny kartonik, komponujący się z szatą graficzną świecy. Lekki kwiatowy zapach unoszący się po pomieszczeniu.
Czas palenia: 20h
Wysokość: 7 cm





Świece zapachowe w szkle MIX Flame
                        
    
Świeca Orange pachnie słodką orzeźwiającą pomarańczką zarówno przed jak i po podpaleniu. Jestem oczarowana tym zapachem.

Czas palenia: 30 h
Wysokość: 7,5 cm



Kolejny zapach to Cinnamon nigdy nie przepadałam za zapachem cynamonu, ale ten jest delikatny i bardzo przyjemny.
Czas palenia: 22 h
Wysokość: 5,8 cm




Świece pięknie pachną  i stanowią ozdobę każdego wnętrza.
Te i inne cuda znajdziecie na stronie Bispol



 


5 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kwiatuszkową bo w końcu wiosna :) i zapach mi sie nie podobał na sucho. Ale po zapaleniu jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą pomarańczowa bardzo chętnie bym przygarnela :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie pięknie pomarańczą:) Polecam

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.