środa, 11 maja 2016

Dairy Fun Strawberry Kremowy Żel Pod Prysznic i do kąpieli

Dzięki drogerii internetowej iperfumy.pl miałam okazje testować kolejny wspaniały kosmetyk do mycia ciała.Kremowy żel Pod Prysznic Dairy Fun o zapachu truskawek firmy Delia Cosmetics
                                                        


Od producenta:

Dairy Fun kremowy żel do kąpieli i pod prysznic o zapachu truskawek w jogurcie, delikatnie myje i nawilża. Smakowity zapach i kremowa piana to wyjątkowy „fan” dla ciała i zmysłów. POCZUJ RADOŚĆ PŁYNĄCĄ Z „MLECZNYCH KOSMETYKÓW”.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycol Deistearate, Steareth-4, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Allantoin, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Xanthan Gum, CI 14720.




Moja opinia:

Opakowanie: żel znajduje się w 400 ml w miękkiej plastikowej  wizualnie ładnej butelce przypominającej jogurt do picia, dobrze ze producent umieścił znak przedstawiający zakaz spożywania. Na etykiecie znajdziemy potrzebne informacje i skład produktu. Szczelnie zamykana na klik, nie ma żadnego problemu z otworzeniem butelki mokrymi rękoma łatwo się z niej wydobywa produkt do tego wygodnie, można go postawić do góry nogami kiedy jest już mało produktu.

Konsystencja: jasno różowa rzadka, wręcz lejąca. Świetnie się pieni puszystą ,miękką pianą i łatwo spłukuję.

Zapach: zapach jest cudowny mi pachnie truskawkami ze śmietaną intensywnie uprzyjemnia kąpiel. Łazienka wypełnia się pięknym owocowym zapachem dodatkowo po wyjściu z wanny i wytarciu się ręcznikiem na skórze pozostaje miły, delikatny zapach.

Wydajność: Wystarczy użyć paru kropli na gąbkę, by umyć całe ciało, mi starczył na dwa miesiące codziennego użytku.

Dostępność: Można go dostać w prawie każdej drogerii, dla mnie to ważne, bo nie lubię szukać po sklepach zwłaszcza swojego ulubionego żelu. Co prawda kosztuje nieco więcej niż przeciętny żel pod prysznic, ale warto dołożyć te parę złotych, albo polować na promocje. Równie szybko i łatwo bez wychodzenia z domu możecie go nabyć w internetowym sklepie iperfumy.pl

Działanie: Spełnia swoje główne zadanie doskonale oczyszcza, odświeża, myje oraz pielęgnuje skórę. Nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula a to dla mnie bardzo ważne mam skłonną do alergii skórę, więc z kosmetykami muszę ostrożnie. Skóra jest niesamowicie miękka i gładka na tyle, że nie muszę używać balsamu do ciała. Bardzo dobrze spisał się przy depilacji nóg kosmetyk zapewnia maszynce poślizg minimalizując ryzyko podrażnień i otarć. Dla mnie jest najlepszy i nie wymagam absolutnie niczego więcej. Bardzo gorąco polecam to jest świetny produkt na pewno kupię inne warianty zapachowe bo mam słabość do owocowych zapachów.

Poj. 400 ml cena 17 zł w sklepie internetowym iperfumy.pl


A Wy którą wersje zapachową najbardziej polecacie?


6 komentarzy:

  1. uwielbiam te żele:) nawet za opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremowe żele pod prysznic. Mam swój ulubiony z Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdroszczę tego zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie też testuje żele pod prysznic, ale do Dairy Fun jeszcze nie doszłam. Uwielbiam za to Le Petit Marseillais i te od Victoria's Secret.

    OdpowiedzUsuń
  5. JANGAN MENUNDA KESEMPATAN UNTUK MENJADI JUTAWAN
    Gabung Sekarang Juga !!! Jangan mengaku jagonya main poker & domino kalau belum bermain di POKER TOYOTAQQ.
    HUB KAMI LEWAT:
    Livechat WWW.TOTOTAQQ.COM
    BB : 2BE327EC
    Gabung Di Sini, Lebih Banyak Menangnya !!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.