poniedziałek, 16 maja 2016

Missha Pure Source Lemon, Maseczka płócienna o działaniu odświeżającym

Pierwszy raz miałam okazję poznać kosmetyki Koreańskiej marki Missha , dzięki drogerii internetowej iperfumy.pl , która była sponsorem Blogerskiego Dnia Kobiet w Dębicy.

Missha Pure Source Lemon , maseczka płócienna o działaniu odświeżającym 
                                                        

Maseczka wyprodukowana przez Koreańską markę Missha która tworzy swe produkty wyłącznie z naturalnych składników, nie stosując w ogóle lub w minimalnym stopniu konserwantów i innych składników syntetycznych.

Odświeżająca maseczka znajduje się w jednorazowej dobrze zabezpieczonej saszetce. Na odwrocie opakowania znajdziemy informacje i skład w jeżyku angielskim oraz chińskie znaczki ilustrujące jak dokładnie nałożyć maskę na twarz.



Po otwarciu opakowania ukazuje się nam białe zawiniątko, które w dotyku jest bardzo dobrze nasączone pachnącym orzeźwiającym płynem, ale mimo to nałożona nie spływa nam ani nie kapie z twarzy.  Jak widać na zdjęciu maseczka posiada odpowiednie otwory na oczy, usta i nos bardzo dobrze przylega do twarzy i nie zsuwa się.


Maseczkę trzymamy na twarzy przez 15-20 minut ja przedłużyłam do pół godziny, wyraźnie czuć jak jej ekstrakt wnika w głąb skóry. Następnie ściągany a pozostałość płynu, który był nasączony płat wmasowałam w skórę twarzy.

Maska bardzo dobrze oczyszcza, pielęgnują cerę, ochładza (bledną zaczerwienienia), łagodzi podrażnienia, poprawiają wygląd skóry, usuwa obrzęk, zwęża naczynia krwionośne i pory skóry.

W serii Pure Source mamy duży wybór maseczek:

  • Shea Butter o działaniu silnie nawilżającym i odżywczym;
  • Bamboo o działaniu nawilżająco-rewitalizującym;
  • Honey o działaniu rozjaśniającym i nawilżającym;
  • Tea Tree o działaniu oczyszczającym i odświeżającym;
  • Pomegranate o działaniu ujędrniającym;
  • Lemon o działaniu odświeżającym;
  • Green Tea o działaniu łagodzącym; 
  • Acai Berry o działaniu rewitalizującym;
  • Aloe o działaniu nawilżającym i wygładzającym;
  • Mango o działaniu nawilżającym;
  • Red Ginseng o działaniu energizującym;
  • Lotus Flower o działaniu nawilżającym i łagodzącym;
  • Rice o działaniu zmiękczającym;
  • Lentil Bean o działaniu zmiękczającym i odświeżającym.

Cena 8.16 w internetowej drogerii www.iperfumy.pl

Jestem mile zaskoczona działaniem maseczki i jej niską ceną. Składając zamówienia na iperfumy.pl na pewno kupię parę sztuk z myślą o tym , że ukoi moją skórę podczas letnich upałów.
W Wy jakie kosmetyki marki Missha polecacie ?




7 komentarzy:

  1. Jeśli napisałaś to przepraszam, ale ja jakaś ślepa jestem chyba - pachnie ona jakoś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię płucienne maski, bo są takie dla leniuszków, a do tego bardzo wygodne :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłości na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym ją wypróbować, ale nie cierpię tego uczucia na twarzy. Zaraz wszystko mnie łaskocze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. JANGAN MENUNDA KESEMPATAN UNTUK MENJADI JUTAWAN
    Gabung Sekarang Juga !!! Jangan mengaku jagonya main poker & domino kalau belum bermain di POKER TOYOTAQQ.
    HUB KAMI LEWAT:
    Livechat WWW.TOTOTAQQ.COM
    BB : 2BE327EC
    Gabung Di Sini, Lebih Banyak Menangnya !!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość.

Jeśli podoba Ci sie u mnie dodaj mnie do obserwowanych, na pewno sie odwdzięczę.